Http://anaszshintaa.blogpsot.com

Yeyy !!! Saya adew blog :) -cikanaszshintaa

          Assalamualaikum pembuka bicara . Moga kita sentiasa diberkati Allah SWT dan sentiasa mendapat keredhaan-Nya dalam setiap perkara yang kita lakukan, Insya-Allah . Sebagai pembuka bicara saya sebenarnya happy sangat-sangat . Bersyukur sangat-sangat dengan Allah SWT sebab Dia dah kurniakan saya sahabat yang selalu menggalakkan saya melakukan kebaikan untuk meneruskan niat saya berkongsi ilmu Allah di blog nih . Hehe . 


          Blog nie sbenarnya hadiah daripada sahabat saya : Mohd Hairee Azizan . Sahabat saya kata sebagai tanda persahabatan kami . Dia tahu yang saya minat menulis & post "karangan" kat fb . HEHE . Sebab tuh dia buatkan tok saya blog nie tok mudahkan saya karang dengan lebih pjg lebar . :) Baikkan dia ? Thanks banyak-banyak tau awk . Semoga dengan adanyanya blog nie , saya dapat kembangkan dan berkongsi dengan saudara-saudara Islam yang lain juga tentang ilmu Allah dengan lebih mendalam . Hanya Allah yang tahu perasaan saya bila awak cakap awk buatkan blog nie tok saya . Saya terharu sangat-sangat lah k . Moga persahabatan kita berkekalan ~ . Moga Allah permudahkan jalan kita untuk menyampaikan dakwah yang berkenaan hal-ehwal Agama Islam agar kenikmatannya dapat kita rasai bersama . Insya-Allah ~ .





~ SAHABAT ~



No comments:

Post a Comment